-16

Varmt osv ute!
 
Men helt ärligt vad jag vill ha ridhus just nu! Man kan ju inte hålla igång hästarna sålänge inte dumma snön kommer. Man kan bara skritta för det är fruset överallt! Åh vad jag hatar Sverige. Inte säker om jag kan sätta igång Frozzy och börja trava nästa vecka om det inte kommer snö! 
 
Idag slutade jag 15.05 som vanligt på måndagar (dock kom jag hem 15.20) och sedan var jag ute i stallet typ vid 20 i 4, snabb tjej! Då började jag med att skritta Frozzy barbacka med 2 täcken, riktigt kallt och jag min näsa och kinder la av typ, haha? Saknade ridhus just då. 
 
Magic fick vila då jag var stelfrusen, imorgon ska båda skrittas, dock får vi se om jag hinner innan jag fryser till is hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0