Ridpasse´n ida'

 
Idag ska jag och morfar mocka boxarna och hagen. Mockar hagen nu typ varje dag så att inte skiten fryser fast :P
 
Jag ska även skritta med Silka, det är ju fruset så det är inte såbra för hästarnas senor att rida då -.- Bara snön kan komma så man kan få rida ordenligt -______-
 
Poseidon han får stå då han kan vara lite jobbig att gå med så det är bra om mamma är med ;)
 
Men nu har vi varit på Forshagas ridklubbs gårdscaf´e och fikat lite, haha xD Det var jättemysigt!
 
 
 
 
Vill oxå säga att jag tycker ni är bäst! Statistiken är jättebra även om jag uppdaterar som en kratta!
 
TACK! :D
 
Första gången jag tävlade i Kil.
Första eller andra L:Bn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0