Stelfrusen -.-

Har precis kommit hem ifrån stallet nu. Det är sjuuukt kallt ute, minus 14 grader. Silka fick stå idag men Poseidon skrittade jag runt banan och i paddocken. Det gick bra!
 
Nu så går eller skrittar jag bara mina hästar eftersom det är fruset i backen :'(  
 
Men nu ska jag snart ta en varm dusch!
 
Har tänkt att göra några tidsinställda nu under veckan då jag har svårt att hinna blogga. Så om ni vill se något speciellt så KOMMENTERA! Annars kaaaanske det blir liiite mindre inlägg ifrån min sida.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka tycket du är dom finaste ponnysarna på tävlingarna du är på? Och du får inte välja dina eller Alexandras! :)

Vad är ditt mål med poseidon? :)

2012-12-03 @ 18:54:11
Postat av: Anonym

Vilka tycket du är dom finaste ponnysarna på tävlingarna du är på? Och du får inte välja dina eller Alexandras! :)

Vad är ditt mål med poseidon? :)

2012-12-03 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0