Alexandra Rystedt

Hej ! Jag heter Alexandra och är 13 år som också bor i Kil utanför Karlstad i Värmland. Bor på en hästgård som heter Stall Lersäter där Emma också står. 
 
 
Jag tävlar min svarta C-ponny Black Magic Woman som är ett sto imp. Danmark f.99, hon är världens snällaste i hanteringen men väldigt het och pigg i hoppningen. Vi har tävlat upp till LA, snart kvalade Msv B. Henne kommer ni se mycket på bloggen! 
 
Hon har nyss satts igång efter en galla hon hade i en månad, så vi ska tävla snart!
 
Jag letar efter en D-ponny också och ska åka iväg och prova massa nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Pooonniiiii

När kommer din nya d-ponny?

2012-11-02 @ 16:05:06
Postat av: Catharina Borg Pettersson

Hej Alexandra!
Googlade efter vår gamla ponny Magic min dotter Julias gamla ponny och blev så glad att jag hittade henne! Ser att hon blivit en fin tavlingsponny! Lika envis som förut hoppas jag men fantastisk! Hade talang för hoppning!
Hoppas hon mår bra?!
Kram Catharina
Catharina

2014-06-28 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0