Debutera L:A!

I filipstad ska jag troligtvis debutera L:A! :DD Har faktist inte så stora krav på mig, det enda är typ att inte TÄNKA att det är L:A. För mig blir det lätt att jag sitter och tänker åh det är L:A jag kommer aldrig klara det, jag har aldrig hoppar L:A. Visst hemma på träning har jag hoppat bana på 110 cm men när man kommer på tävlign blir helt annat. Jag brukar tänka att L:A är L:B + 10 lika som L:B är L:C + 10 (så tänkte jag när jag tog steget från L:C till L:B ;)). Jag är inte nervös...,... än så länge men jag kommer att vara superdupernervös. Fast det ska bli kul med lite utmaningar! allt känns så lätt nu.. blir roligare om man får lite att bita i ibland :) det ska nog gå bra, har ju världens bästa ponny så.. ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul jag ska också debutera L:A där i Fillipstad hade jag tänkt :D <3

Svar: Okey! Roligt,vrå ses vi där :D
championjumpers.blogg.se

2012-08-22 @ 06:50:56
URL: http://Www.fridamic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0