Diss

Dagens diss är att ha färger på hästen som den inte passar i!
 
På Domino som är en fux (dock ganska ljus på vintern när han är klippt och mörk med vinterpälsen) har jag testat alla möjliga färger tror jag. Nu tar jag han som exempel och vad JAG tycker är snyggt mot HANS färg, inte fuxar så utan bara hans färg. 
 
Brunt, blått, vitt och ljusblå är riktigt fint på honom. Lila kan även vara gulligt, men vet inte om det är gulligt eller bara urfult. 
 
Rött, orange och beige däremot är verkligen jättefult på honom. Dessutom smälter det in i hans färg. 
Dock är rött faktiskt riktigt snyggt på honom när han är klippt!
 
MASTER SCHABRAK SCHOCKEMÖHLEFLEECELINDOR I 4-PACK SCHOCKEMÖHLE

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder och jätte söt ponny :)

Svar: åh tack:)/Alexandra
championjumpers.blogg.se

2012-08-08 @ 20:53:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0