Emma Haag

Hej! Jag heter Emma och är 12 år och bor i Kil. Värmland. Jag står i Alexandras stall :)
 
Jag tävlar min vita B-ponny Silka som är ett sto imp. Danmark. f.98.  Jättesnäll i hanteringen och nästan alla kan rida henne, men när jag hoppar upp på henne blir hon väldigt pigg! Jag har nästan precis debuterat L:A (har hoppat det 2 gånger) men det blir fler gånger! Vi köpte Silka som "skogsmulle", hon hade gått LC med placeringar och någon vinst, hon hade bara gått en LB och aldrig startat regional. 
 
Har även en unghäst på 4 år vid namn Poseidon. Han är väldigt snäll för att vara unghäst men visst kan han busa ibland. Jag är den enda som har hoppat honom än, men det funkar bra!. Vi har varit på en final i falkenberg där jag hoppade en 80 cm bana och kom tvåa! :DD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0