Hemma :D

När vi kom hem så duschade och tvättade jag Magic. Sen sprutade jag i pälsglans osv. Hade redan smörjt allting imorse så blev bara en snabbkoll nu. Vi åker nio imorgon. TAGGA ! 
 
Startar en LB före lagklassen som går i LC+5. I LB:n ska jag satsa, men ändå få en bra runda och hålla henne lugn och inte låta henne bli sur. I lagklassen ska jag bara bli felfri, sen i omhoppningen (om vi går dit) ska jag satsa på en felfri runda och bra tid. 
 
Dagens ridpass gick sådär. Gjorde våra "lösgjordsövningar" med mycket öppna och sluta, hon stretade emot och ville inte gå fram till bettet. Hon tog inget stöd alls. Så fattade galopp och galopperade runt på volter och tänkte bara FRAMÅT, drev på henne tillochmed lite och hon fick rejsa lite för att få henne glad igen. Sen saktade jag av till trav och då gick det mycket bättre! Hon tog stöd och gick riktigt fint. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0