Hiss och Diss

Hade tänkte att börja hissa och dissa olika saker ifrån märken! 
Idag blir det....
 
 
Hiss till dessa hv polo gummistövlar! Riktigt snygga gummistövlar :)
Älskar detta schabraket :) tycker att det är jättefint. det finns även i guld men det är inte alls lika fint.
Denna pike tycker jag oxå är superfin :) den är liksom så.. så annorlunda mot alla andra typ.
gillar detta täcke oxå! finns väldigt många men det här är ett utav dom JAG tycker är finast.
Hjälmen Elite tycker jag inte är ett dugg fin! nej, inget för mig
gillar heller inte den här inte min smak...
Dissar även den här oxå tycker inte att den är fin
Huvorna från hv pola är inte alls fina tycker jag, dom ser så konstiga ut

 
 
Nästa gång kommer ett annat märke, det är.........................
 
 
det får ni veta imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0