Hoppning Silka + Löshoppning Poseidon

För första träningen på länge gick det riktigt bra! Jag fick många fina språng och hon var pigg och framåt! Härlig känsla :) 
Jag hade mitt raka bettidag. Hon vvar fin på det men dock så var det väldig svårt att "stanna", få tillbaka henne. Men det kändes bra ;)
Jag hoppade även våran grind som Pappa hjälpte mig att göra! Den blev riktigt fin :D Tyvär blir det inga bilder eller film idag men ni får stå ut.
SHIITT, VAD HAN ÄR DUKTIG!!!!! Det började med att han  fick ha transportskydd bak, vilket han aldrig har haft förut. Sen när vi lastade honom så går han rätt in, fast att Silka står och gnäggar efter honom + han är faktist bara 4 år så det är riktigt bra av honom! När vi kom dit löshoppade vi först Pernillas häst, Mimmi. Sen Poseidon.
Det gick superbra! Han hoppade jättefin och han stannade när han skulle, han lyssnade jättebra :D Är väldigt stolt över min lilla häst :))) (pappa filmade)
När vi var färdiga fick han stå i en box mednas vi fikade ;)
 
 
Gick riktigt bra med båda idag ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0