Hoppningen igår

Hann inte blogga igår för jag åkte till farmor och farfar igen :) men aja tillbax till sak, "träningen" igår gick faktist ganska bra! Hon kändes fin (vilket hon inte brukar göra på träningarna) och det var bra! Hoppade inte så mycket igår, på slutet en bana på ca: 80 cm + framhoppning och några övningar :)
Mamma red Posseman idag!
 

 
Är jättenervös för hur det ska gå för mamma o ch prinsen på kvaliten..... drömde att dom inte gick till final och jag var jätteledsen. Men jag tror att det ska gå bra :) jag vet att han kan.... ska bara få fram det på rätt sätt.
 
Jag vet att du kan.... vi ska bara få fram det på rätt sätt. Det står på papprena "Lovande hoppponny", ett diplom där du har poäng mellan 8- 10, men fördet så är det inte hur lätt som helst. Spelar ingen roll vad som står på några dumma papper. Det är i verkligen det ska "synas". Och jag vet att du kan, det vet jag,  även om det går sämst på kvaliten, även om du kommer sist, även VAD SOM ÄN HÄNDER kommer du alltid vara den lilla söta lurviga ponnyn som kom till mig utan att jag visste att mamma och pappa hade köpt dig,  vid första ögonkastet såg jag att du var ponnyn jag ville ha ♥ 
Du kommer alltid att var världens bästa häst, vad du än gör.... Poseidon, havsguden som äger haven, lika som du äger världen... Poseidon....♥
Titta på dig.... så sööt du är! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0