kort information om tävlingen

Det första jag ska säga är FÖRLÅT för min urursla uppdatering. men jag har verkligen inte hunnit att blogga. igår med poseidon så gick det superbra!!!!! han kom till final!!!!!! fattar ni?!!!!!!! han är världens bästa häst! han klarade det! älskar honom. mer information kommer i morgon och troligtsvis film om jag hinner. men efter kvaliten med Poseidon han jag inte blogga för vi åkte till morfar som fyllde sextio. idag på tävlingen med Silka kändes hon superfin i L:Bn och fick till en vinst! dubbelnolla, mer information kommer och troligtvis film. I lagklassen gick det oxå superbra och vi var dubbelnollor och fick till en vinst även där! stolt ryttare :D 2 vinster blev till slut, hon kändes jättefin idag i alla klasser! :)
 
 
 
 
det här inlägget är ett mobilinlägg så det är därför det är lite konstigt ;)
 
 
vi hade  även en ramsa vi sjöng: vi hoppar massa hinder, ja hinder hoppar vi, med (namnet, tex. Emma) inne på banan, ja klart då vinner vi! 
så skrek vi på varandra!  nu får detta konstiga inlägg tillfälligt men bättre kommer :)
 
nu är jag på sextio kalas fortfarande xD
gick inte att ha Emma "skylten" så det får bli såhär:
 
/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0