Kristinehamn

Kom hem lite senare än väntat igår, hehe.. 
Men hade en jättekul dag igår, köpte inte alls mycket, vi gick mest runt och pratade, köpte ett skal, wooow. Så nu har jag samlat på mig 6 skal :)  
 
 
MYCKETMYCKET finare än på en dålig cam bild..
 
Men sen när jag och Miriam skulle åka hem så hoppade vi på fel tåg haha.. Så vi kom till Kristinehamn, så där stod vi i ren panik och försökte ta en buss eller tåg hem, som tur kom det en buss som skulle till karlstad, sen fick vi skjuts hem från Karlstad. Var inte hemma förens halv 11. 
 
Nu ska jag göra iordning mig inför skolan, sen äta, och SEN kolla igenom spanska gloserna igen. 
Ursäkta för dålig upppdatering, Emma uppdaterade ju ingenting heller.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0