Min tävlingsutrustning

Charles Owen AYR8

Rekommenderar denna hjälmen starkt! Vid nätet sitter ventilationshål, dock hjälper de inte jättemycket. Men hjälmen är verkligen så skön och man vill inte ta av den! Dock lite varm men herregud, man dör inte? Sjukt snygg är den också vilket är ett stort +!
2499:- HÄR
 
Racesafe

Älskar denna västen, den var mjuk från första början. Köp en Racesafe, du kommer alltid vilja ha väst sen ;) Dessutom är den snygg och prisvärd. 
2795:- HÄR
 
Spooks

Provade denna och en Animo.  Och jag förälskade mig i denna. Det är som att ha en tröja på sig, känns inte att man har någon kavaj på sig! Den är sval och av ett tunt stretchigt material. Perfekt på sommaren! 
2595:- HÄR
 
 
Spooks

Jag älskar alla Spookssaker, de är verkligen av högsta kvalite och är supersköna. Älskar alla deras material och det märket. Så ni kan ju gissa vad jag tycker om denna tävlingspike? ;) Den är av stretchigt material och är jättebra på sommaren under kavajen. 
549:- HÄR  (vid tävlingspikeer)
 
Kingsland

Denna är mycketmycket snyggare i verkligheten. Den är ganska varm på sommaren tyvärr men passar bra annars när det är inte så varmt ute. Gillar den jättemycket, snygg är den också.  Den kostar 200 mindre nu, köpte den för 600 så lite typiskt.. 
399:- HÄR
 
(Bilden lånad av denna blogg)
Spooks

Älskar dessa ridbyxor, vill så gärna ha mer såna här i andra färger! De är med såndär bra grej där nere hahah xD Så man inte slipper vika och hålla på! Dessutom är de snygga också!
1195:- HÄR
 
Mountain Horse Supreme High Rider 

Gillar dessa mycket. De är jättemjuka och sköna att ha på sig, stilrena och snygga. 
3799:- HÄR
 
 
HV Polo

Snygga och sköna handskar! 
245:- HÄR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0