Resultaten idag

Idag var Magic sig själv. Så himla fin var hon. Min söta ponny, jag älskar dig <3 Äntligen kommer framgångarna, så vi har saknat dom!
 
Nolla rakt igenom hela dagen, fine, vissa knasiga språng och vi är inte snyggast i stil, men vi försöker så gott vi kan  och hon ställde upp för mig idag <3
 
LB - 0+0 fel

Skitfin var hon på framhoppningen. Grunden kändes så bra. Vi kom rätt på alla hinder, hon surade inte ihop och jag satt inte och drog i henne. Härligaste rundan vi gjort tror jag i en grund. Så bra vi kom på alla hinder. Förutom kombinationen kanske, men den var från utgången i uppförsbacke. 
 
Omhoppningen gick lite sämre kanske, nejmen ville verkligen ha en fin runda och inte dra runt henne och rida i 150 km/h. För så mycket ville jag inte vinna, då vill jag hellre ha en fin runda. :) Men det räckte till en tredjeplats, är jättenöjd. Kändes sjukt bra.  
 
LC+5 Lagklass Div 2 omg 1 0+0 fel

Red som 3:e i laget av 4:a. Felicia och Emma hade ridit felfritt. Här surade hon ihop mer och på 3an tänkte hon stanna enligt fröken surkärring ;) Haha nej men drev på henne så hon hoppade ändå och vi fick värsta konstiga språnget. På 6:an blev det också något galet så hon hoppade av lite stort så fick ta tillbaks henne snabbt till 7:an som var ett räcke ganska kort efter 6:an. Men vi nollade och vi hade gått till omhoppning :D
 
I omhoppningen så satsade jag bara felfritt, skulle ta lite svängar men satsa på galoppen ändå. 
Är nöjdare med omhoppningen, hon var riktigt fin och vi fick bättre språng där! Vi nollade och då var det klart att v i hade vunnit :D
 
Så kul, alla i laget var så duktiga och gjorde sitt bästa. Vi skrattade och hade askul haha, vi hade hejarramsa och stod och sjöng den. Rolig dag! <3
 
 
Duktig som jag är så hade jag glömt både ena Veredus frambenskyddet och spöet. Så fick låna Fridas Veredus skydd, lagom fint med bruna framskydd och svarta bakskydd, men jaja :D Tack för lånet! ;)
 
Fick låna Emmas turspö också och jag ska nog glömma mitt spö oftare, haha!
Bästa laget <3 Taget från en film därav kvaliten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0