sååååå klantig

Hej
 
sorry för updaten. Har inte bloggat sen jag kom hem men det hände en liten olycka:
 
Jag kom hem från skolan och var jättehungrig. Jag bestämde mig för att koka makaroner. När jag har hällt i vattnet och det har börjat koka, så bredvid spisen låg min mobil och det låt i de nså jag fick ett sms. Jag rörde fortfarande i grytan. Jag tar upp mobil och kollar, det var från en kompis. Jag kollar vad det står och tappar den där dumma skit mobilen i grytan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 åhhhh, JAG HATAR MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ OTROLIGT KLANTIG, KORKAD, DUM I HUVET, JÄVEL, SNORUNGE, TAPPKLANTIG, ASKONSTIG, SKIIIITTTTTT IDIOOTTT, 
 
JAG ÄR EN DUM KLANTIG NÖRD IDIOT SOM TAPPAR ALLT JAG HÅLLER I!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SÅ HÄR SER JAG UT NU!!!!!!!! EXAKT SÅHÄR!!!!!!!!!!!
 
VISST ÄR JAG LIK???!!!
 
 
HATAR MIG SJÄLV SÅ.....  jag är både arg och... jätteledsen.. :'(((( det ät inge roligt....
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Å

Åh stackars dig! Men jag tror inte du är någon idiot... Bara normal :D (Hihi preeeciiiiiiis som jag som tappade min mobil i asfalt 3 gånger och tandborsten i toan osv... ^,^)

Svar: Haha, äntligen någon som jag!
championjumpers.blogg.se

2012-08-28 @ 20:29:42
URL: http://www.dalipower.bloggplatsen.se
Postat av: Liza

Lugn, du är inte lika klantig som en kompis till mig, riktigt klantig.. Hon tappade sin mobil i toaletten! :D

Haha!

Svar: Haha <333
championjumpers.blogg.se

2012-08-28 @ 21:01:10
URL: http://ebbaochliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0