Tävling imorgon

Imorgon är det tävling jaa i Nuntorp . ;) Vi åker 6! Klara Cup ska jag hoppa som går i LB-LA, så alltså blir det dom klasserna. På gräs är det också, awesome!
 
Riktigt taggad inför imorgon. Men har knappt tänkt att det är tävling imorgon? Jag är aldrig nervös nu för tiden, har bara varit det i början när jag tävlade. Då gick jag hela veckan och var nervös, haha, jaja tur att man förändras ;) Nu tänker jag knappt på det!
 
Magic är taggad hoppas jag, jag är det iallafall. Vi kör på turkost imorgon, fina vi kommer va, lysa upp hela tävlingsplatsen!
 
Vi är ju efteranmälda (eftersom Christinehamn som jag egentligen skulle åka till blev inställd, så blev fort att leta tävlingar), i LB:n så startar jag först och i LA:n trea. Hatar det, men får göra det bästa av det iallafall. 

Vi kör med denna då imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0