Tävlingsförberedelser

Usch, JAG är NERVÖS inför imorgon. Jag, nervös??
 
Jaja, har gjort allt man ska innan tävling. Bara mina tävlingskläder som är kvar, kanske tar kort på dom så ser ni vad jag har, skulle det uppskattas?
 
Hoppade lite smått idag. En "evighetsbana" som jag rullade på ända tills det funkade bra. Hoppade på D-bettet med kopparullar, dock blev hon lite stark men OJ vad hon hoppade fint. Dock måste jag tänka på att INTE dra i henne och ta tillbaks henne för mycket innan hinder. Men på slutet, då hoppade hon så fint nu när jag satt och inte tog henne tillbaks sådär jättemycket. 
 
Tänker inte rida fram alls länge imorgon, då blir hon bara trött i huvudet osv. Bättre att spara den till framhoppningen och banan, ska bara kolla igenom henne så hon lyssnar. 
 
I LB:n som är laget ska jag bara satsa på en felfri runda, rida lugnt och inte stressa. I LA:n har jag inga förhoppningar haha, vi gör så gott vi kan, eller JAG för Magic kan hoppa, men de är klart hon blir sur när jag "drar" i henne. Ska INTE satsa någonting där om vi kommer till omhoppning. Vill ha den där nollan nu......
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Meb typ lycka till, hoppas det går bra!

2012-08-31 @ 21:42:33
URL: http://dalipower.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Lycka till! det går säkert bra :D

2012-09-21 @ 08:25:55
URL: http://fridaoleo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0