Tips på "hästgodis" som tar mindre än 5 min att göra!

Ska man kalla det hästgodis vet jag inte.. Men aja, man kan välja mycket själv på detta, det är nog gott iaf tror jag för hästisen :) En energikick heheh..
 
Detta behöver du :
  • Flytande B-vitamin
  • Något gott ovanpå, betfor, B-vitamin i pulverform, morötter, äpplen m.m
  • Knäckebröd
 
Ta ett knäckebröd. Ta LITE flytande B-vitamin och häll lite på, ta på mer om det behövs.
Du kan ta ut det mer än vad jag gjorde på bilden. 
 
Ta sedan "täcket" som ska vara över. Jag valde att ha 2 olika B-vitaminer på. den i pulverform smakar äpple så hade den på!
Om du vill toppa det lite extra kan du ju göra det TEX med små äppelbitar. Klart!
 
Antingen ger du hästen direkt eller delar knäckebrödet och har det i fodret.
 
Recept by me ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0