Fixxat

Nu har jag fixat till några tidsinställda! Det blir inte så intressanta men shit same! Men KOMMENTERA tips mm. osv ;) 
 
Nu har jag verkligen nada att göra. Har gjort alla läxor, det enda är att vi har "prov" på fredag om parti grejs och demokrati, diktatur, monarki, rebublik mm. Inte såå svårt. 
 
Men här är en grej som hände idag!
 
Det var nämligen såhär:
 
Jag och några kompisar fick för oss att hoppa ut genom fönstrena på toan, och dom är skiiitsmå! Så vi tog av oss jackorna så vi bara hade skor på oss. Sen hoppade vi. Jag hade inga problem att komma in i själva fönsret men sen när jag skulle hoppa så.. såklart JAG! Vem annars? Klantig som jag är fastnar jag med den där ----- armen i fönstret så det gör apont! Men det gick bra! ;)
 
 
Idag hade vi oxå en vikarie som hette Linus. Han var 19 år och hade INGEN utbildning. Typ alla i klassen trodde han var full, HAHAHAHAHA! På engelskan letade han efter skivan, så fråga han: Sitter skivan i datorn eller vart spelar ni upp den? Och vi bara Nej, vi spelar upp den i cd spelaren sa vi och pekade. Så gick han fram till den och slog lite på den och säger: Vad är det här för något? Och ALLA i heeela klassen DÖR av skratt!!! Jag och Amanda som sitter längst fram skrattade så vi grina och fick gå ut för att inte skratta ihjäl oss, HAHAHHAHAHHAAHHAA.
 
Han var inte alls sträng och vi fick göra som vi ville. Han hade ingen koll på NÅGOT och sa en massa konstiga grejer. 
 
Och han fattade att vi skrattade åt honom det syndes lång väg! Han gick runt i klassrummet med en pekpinne och sen säger han typ bara: Nu  går jag ut på rast jag eller nu går jag och äter. Och sen i slutet när vi skulle ha bild kom en annan lärare (som har oss i bild) så då går han och bara, Nu åker jag till högboda! Och vi bara okey, Hejdå då! Hejdå, HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! Svårt att förklara hur kul det var men det var den ROLIGASTE SKOLDAGEN I HELA MITT LIV, HAHAHAHAHAHAHAHAHA! 
 
 
 
Ja det var lite om dagen, detaljerat! Ses bloggisar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0