Tjejkvällen vi hade

Kom på att vi inte berättat så mycket om tjejkvällen så jag hade tänkt berätta lite om det ;)
 
Först kollade vi på en skräckfilm (kommer dock inte ihåg vad den hette...) och åt godis, chips och drack dricka! 
När den nästan var färdig gick vi till sultan och köpte PIZZA :D Då var vi LIVRÄDDA för ALLT! Det var en myskobil där som stog mitt i vägen och sne när vi kom och gick där åkte den emot oss och svängde sedan iväg. Vi bara sprang runt som yra höns och skrek. 
 
Men när vi kom hem åt vi och sedan var dags för lite ansiktsmask! När det var finished gick vi upp och kollade färdigt på filmen som handlade om demoner! Vi satt med en varsin kudde över ögonen, fast jag kolla mest! ;)
Mina friendz var lite rädda, speciellt när jag skrek som aldrig förr! Det var skitläsikgt :OO
 
Filmen finns på http://www.swefilmer.com/ jättebra sida med gratisfilmer till tusen! När filmen var slut så var alla så rädda att vi fick sätta på något tecknat grejsmojssakis, hahaha.
 
 
Men nu vet ni ungefär vad vi gjorde ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0