Bilder från sommarstugan

 Har haft ganska ku li sommarstugan så här kommer några bilder  :)
Första dagen:
 
badade i viken då. Det var bara 16 grader i vattnet, så det var så kallt att jag inte kände att det var kallt xD men jag badade ganska länge iaf!
 
spelade även fotboll med Lucas. Fast mitt bollsinne är på noll. Träffar aldrig bollen och då är det inge kul ;)
 
fokuserad på bollen. HAHAHAHAHAHAHAHAHA  random bild
vita smultron. mmmm
 
 
 
Det hände även en liten läskig grej:
 
Farmor och Farfar har alltid jättestora hallon på ett ställe. Så jag skulle kolla hur stora dom var (dom var inte mogna än såklart) då hör jag något, typ schissch. Låter som något slingrar iväg! då ser jag en aslång orm!!! och jag är livrädd för ormar, så skriker rätt ut aaaaaaaaaaaa, hjälp mig!!!!! den äter upp mig!!!!!!! hjälp!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHA! sån tur var, gick det bra men jag blev riktigt rädd. Pappa och Farfar blev nyfikna så dom gick och letade efter ormen och pappa tog med min kamera. Han lyckas få en bild i ansiktet på ormen. Kolla:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0