Falsterbo DAG 2

FALSTERBO DAG 2
 

Vi åkte till Falsterbo tidigt då! Gick runt lite och kollade på grejer. Hade fått med pengar utav Pappa och Farmor och Farfar! Köpte ett pannband till Poseidon och ett par JW ridbyxor (bilder kommer) Jag och mormor fixade en grej oxå!


















autograf av Rolf-Göran Bentsson och Malin Baryard!!!!!! :DDDD
men det var svårt för dom gick typ bara iväg för dom hade väl annat att tänka på ;)
 
Mennas vi gjorde det så hade morfar HEEEEEELLLLLLLAAAAAAA dagens letat efter en hjälm till mig!!! och inte vilken hjälm som helst.....  utan en....................................................................................................................
 
GPA hjälm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
snacka om att jag blev glad när han köpte den! En bättre morfar får man LETA efter!
 
det blev en hel svart för jag tycker att dom är finast<333
kärlek<33
 
 
snart kommer DAG 3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0