Headers

Många frågor om jag gör gratisheaders, och JA det gör jag ;)
 
 
I några dagar framåt kan ni skicka till [email protected] om ni vill ha en header gjord utav mig :) Tar emot alla och fixar endel redan imorgon!
 
Vill INTE ha mobilbilder eller suddiga bilder att "jobba" med. 
 
Fyll i mallen för att jag ska enklare förstå hur du/ni menar!
 
Bloggadress:
Färg på bakgrund:
Text/er: (Skriv vilka texter du vill ha med + önskad placering)
Valfria textfärger:
Övrigt: (Skriv om du vill att tex en bild ska va svartvit eller kanske ha blommor i bakgrunden)
 

Kommentarer
Postat av: amelia

Du får göra en till mej om du vill och du får göra den hur du vill :)

Svar: Skicka bilder + mallen ändå till mejlen ;)
championjumpers.blogg.se

2012-07-13 @ 12:13:53
URL: http://jumpsstarss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0