I want

Detta vill jag ha från Hööks nya kollektion!
 
Först och främst - denna västen från JH Collection. Jag älskar blanka och gulddetaljer på västar så vad kan gå fel på denna? ;)  Den är stilren och ser lyxig ut nästan. Den kostar 349kr och det är jättebra också för att då kan man få en snygg dunväst utan att betala över 1400kr. 

Sedan detta schabraket från också JH Collection. Har deras förra schabrak och jag fullkomligt älskar det! Jag älskar designen och allting, denna var tillochmed ännu snyggare. Stor hiss från mig. Den kostar 369kr.
 
Denna tröjan från HV Polo har nyss kommit in så även om den inte är ifrån Hööks lägger jag upp den ändå eftersom den går att köpa på Hööks. Den ser skön ut att rida med på sommaren och är i snygga färger. Den kostar 599kr.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Och NU upptäckte jag att ni var dagens failbild..
'-'

Vilket söt bild c:

2012-07-29 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0