Kväll

Förlåt för min dåliga update nu på kvällen, men blogg.se appen har krånglat och de kom upp typ 100 inlägg på samma, så den har krånglat jättemycket + blogg.se står de bara laddar hela tiden -.-
 
Har varit i stallet hela kvällen, red båda hästarna. Magic fick gå ett pass på banan, gick bra men hon var lite pigg. Red Diego med Emma först runt banan och sen red jag honom i paddocken, lösgjorde honom och flyttade för skänkeln. I stallet packade jag och smörjde! Blir mitt mörkblåa JW schabrak imorgon + hans mörkblåa skydd + svart swarovskipannband. Kommer outfit på de snart. 
 
Har bara hunnit att duscha och äta och ska snart sova. Ska upp imorgon och ta stallet, släppa ut hästarna och mocka. Sen ska jag nog hem, bloggar (?) och tillbaks igen och duscha honom. Vi åker vid halv 3 tror jag, D-ponnyerna startar först i LD:n och de börjar 16.00. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0