Lägga oss

Ska nog gå pch lägga oss nu för klockan börjar bli ganska mycket och vi ska upp tidigt. Ska bara bädda mm. Imorgon hoppar jag L:C och L:B. L:Bn är regional och L:Cn är lokal. Hoppas att det går bra i båda såklart! 
Här är lite planer:
 
I L:Cn så tänker jag satsa ganska mycket OM  det vore så att jag kom till omhoppning. Ska försöka att öka och gasa mycket men även inte överdrivet mycket. Vill iaf ha en fin runda ;))) Hoppas att det går bra!
 
I L:Bn ska jag gasa ganskaaa mycket om jag nu skulle gå till omhoppning men jag vill gärna ha en fin felfri runda :D
 
 
Är inte alls nervös, det är jag aldrig faktist, bara i början!
 
Men nu ska vi "sova", godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0