Morgondagens planer

Imorgon ska jag faktiskt åka och provrida 2 st D-ponnyer, förvånade? :D
 
De ska bli askul och båda ser jättefina ut! Hinner inte fixa några tidsinställda så ni får nöja er med Emmas bloggning och lite mobilbloggning, grym statistik de senaste dagarna förresten, uppdateringen suger men ni är bäst. 
 

Love u all, ni som peppar oss, ni som läser, ni som hatar oss, ni som tycker ingenting om oss, ni som älskar oss. Jag älskar er alla. 
Imorgon åker finaste Degisen. Han hamnar på ett bra ställe och jag kommer sakna honom, har utvecklas lite som ryttare varje dag på honom, nya efarenheter, nya utmaningar har jag tagit mig åt, vissa har jag misslyckats och vissa har jag lyckats. 
 

Kommentarer
Postat av: Oscar nordahl

Hahaha såg dej på ponnysanning! xD

2012-07-28 @ 23:24:00
Postat av: Elin

Haha, fnissar varje gång du skriver "Degisen" x'D

(Fast synd att hans ska åka såklart... :(()

2012-07-29 @ 22:30:26
URL: http://fjordingryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0