Recention om: GPA hjälm

Här är en recention om GPA hjälmarna  (så som jag tycker)
Detta tycker jag är bra med hjälmen:
Den är "mjuk" att ha på sig, de nhar en bra passform vilket som är ett +! Storlekarna är ganska nomala. På min andra hjälm har jag 54 men på denna har jag 55 med små extra "ilägg". Den är väldigt skön och så är den lätt oxå. :)
Färgerna: Både svart och silver är fina tycker jag, fast mest gillar  jag helsvart. JAG tycker att det är lite överdrivet med sverige flagga. Visst om man rider FÖR sverige än I sverige.Visst dom är jättesnygga men inte om man rider för tex. Arvika RK så kommer man med en gpa hjälm med sverige flagga.
Det som är mindre bra med hjälmen är att den helsvart är 600 :- dyrare än den silvriga. När vi köpte hjälmen så sa dom inget om det :/ Det var ganska dåligt tycker jag.
 
Nu med nersätta pris kostar den silvriga 3900:- och en helsvarta 4200:- sen finns den modellen som heter first lady 
den tycker jag är JÄTTEJÄTTEFUL!! stor och klumpig skärm o nejj inte min stil.
I falsterbo med nersätt pris kostada den 3600:- men du kostar den 6900:- skulle aldrig lägga ner 6900:- för en så ful hjälm. 
Men iaf jag är jätte nöjd med min hjälm :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0