Silka and Poseidon today

<3
Red henne med Alexandra i typ en "miniskog" eller vad man ska säga. Vi tog kort oxå så imorgon ska jag till Alexandra så då kommer troligtvis en ny header, nya namnskyltar + ny design. Det gick jättebra!
Sööt!
SHHHIIITTTT........ VAD MIN LILLA PRINS ÄR DUKTIG!!!!<333333
 

Red honom i paddocken. Galopperade flera varv!!!!!!! Han kickad enågra gånger men skit i det. Mamma sätte upp ett litet kryss. Han bara klev över det!
 
JAG HOPPADE MED HONOM FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD WHIIIOO
 
 

VAD JAG ÄLSKAR HONOM!!!!<33333333333333
 
TITTA SÅ DUKTIG!!! (skiter faktist i hur det ser ut ;))
Du är sååååååå duktig!!!!!
 
 
superdupernöjd!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0