Tävlingen idag :)

Hej nu har vi ätit. Alexandra följde med mig hem så hon sover här!
Såhär gick det på tävlingen idag:
 
Hon var ganska pigg. Hon hoppade verkligen jättefint på framhoppningen! Jag gick in på banan och mot första hindret så var det uppförsbacke men det gick bra! 
 
Kom till omhoppning men red ganska lugnt. Men på 9:an så hoppade hon av väldigt stort men det gick bra. Hann inte svänga så jättefort men aja.
 
Kom 2:a iaf!!!! Ganska nöjd men det kunde ha gått litee bättre ;) Men jag är nöjd ;D
 
Bilderna och filmerna är på mormors kamera, men som jag sa, gör en film utav alla dagar ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elsa

Har bilder på er båda från idag om ni vill ha? :)

Svar: Gärna! skicka dom till [email protected]
championjumpers.blogg.se

2012-07-27 @ 23:55:14
URL: http://elsanordlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0