The future of the stable

Tänkte dela med mig av lite tankar och annat som kommer hända i framtiden för Stall Lersäter
 
Förut har mormor och morfar ägt stallet, men nu är det min familj som har köpt stallet. Vi har skrivit på papper och allt, väntar bara på banken. Så efter det är klart kommer vi börja arbetet med stallet. 
 
Vissa hagar (inte sommarhagarna) ska grävas upp. 3 mindre gräshagar (inte alls mycket gräs dock) ska ersättas med sand. Det är ju 3 sandhagar bredvid paddocken, en av dom närmast paddocken ska också grävas upp. Och vi ska bygga ut paddocken med den hagen!
 
Så det kommer bli större paddock, nya hagar och det kommer köpas in mer hinder! Awesome. Kommer bli riktigt bra kan jag lova. Jag och Emma lovar att vi visar runt där då. 
 
Nu fattas bara ridhuset... hihi... 
 
Nej, men paddocken är liiiite liten för att hoppa höga banor i, fast klart den funkar men det kommer bli bättre med större!
Gammal vinterbild.
Det som är inringat i LJUSGULT är de 3 sandhagarna som ska bli 2. Den närmast paddocken kommer bli en del av paddocken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0