uppdateringen från min sida= :(

Har världens dåligaste uppdatering nu men just nu har jag precis packat färdigt allt och ska snart äta! 
 
Ridpasset igår:
 
Det var såååå HIMLA blött så jag kunde inte rida i paddocken. Därför fick Poseidon vila men jag red Silka :)
Det gick jättebra! red på baby pelhamet och hon var jättefin. Markarbete i ca: 45 min blev det.
 
Ridpasset idag:
 
Poseidon fick vila idag med men jag red Silka. Det var forfarande väldigt blött men det gick och rida där. Red markarbete idag med! Hon var superfin. Red lite runt banan oxå ;D

 
Imorgon åker jag till falsterbo så uppdateringen kommer inte vara bra :/ morfar ska nog ta med sin dator och han har internet grejs så det finns internet :DD kommer nog ändå inte blogga så mycket för kommer inte ha så mycket tid...
det blir NÅGRA tidsinställda men bara några ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0