bronsbett :/

Idag när jag kom till stallet, gör jag som vanligt, ställer ne rcykeln, hämtar Silka. Jag ser det inte förens.......

jag kommer in i stallet och ska börja borsta........

då ser jag....           konstiga saker som står upp nästan som myggbett fast 100000000000000 gånger värre. Hon hade kliat sig jättemycket, över allt o, o... och jag hatar dom där bromsarna!!!!!
JAG SKA DÖDA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hatar dom verkligen............

Låt min häst va!!!! Lyssna!!!!!!!!!!  Tycker så HIMLA synd om henne......

när mamma kommer ska vi åka och lägga på henne ett flugtäcke. Hoppas verkligen att det hjälper!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet det är VERKLIGEN inte kul!

En häst vet jag fick stå inne hela sommaren eller helt enkelt gå omkring som en björn inklädd från topp till tå med mygg-täcke, svansen lildad, huva över nos, öron, ögon, det var inte roligt :(

2012-06-07 @ 21:29:30
URL: http://fjordingryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0