Dagens ridpass Magic & Peppi

Följde med Alexandra o Miriam hem idag till Alexandra därav uppdateringen :/
-HOPPNING-
Värmde upp honom runt banan tillsammans med Emma o Silka. Sen började jag hoppa ett räcke med bom framför i trav tills det låg på 85 - 90 cm. Han tyckte det var asjobbigt men det är bra träning! Snacka om vilka bakben han börjar få, för ett år sen så hållde han inte reda på dom alls, men nu så hänger de med!
.
I vilket fall skötte han sig jättebra och fick ett par super språng på oxern. Härlig känsla <3
Snygga xD
-DRESSYR/PADDOCKEN-

Red henne lite smått i paddocken. Välmatchade var vi idag också, hehe. Olivgrönt ♥
Hade en bom som jag tränade på att göra lite galoppombyten även om hon gör det bra utan också, men bra träning ändå med bom.
Min ponny, bara MIN ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0