Dagens ridpass

hoppningen idag gick inte så bra. Det kändes bara inte bra.
några fina språng blev det och kombinationen gick oxå bra!
gick superduperbra!!!!!!!
mammma har alltid longerat honom innan jag har ridit men inte idag! Jag sAlkrittade fram runt banan med Magic och Alexandra och det är första gången jag rider honom där! Efter ca 1 varv började vi trava så vi travade 2 varv runt banan och det enda som hände var ett glädjeskutt!
När vi kom in i paddocken galopperade Alexandra (med Magic) jättefort runt banan så då blev han lite uppspelt. Jag red lite där och travade runt och sen longerade mamma honom lite. Sen skrittade jag av runt banan ensam för första gången och det gick oxå jättebra!
Jag är jättenöjd med Ridpasset med Poseidon men halv nöjd med Silkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0