Detta köpte jag på Strömsholm! :D

Blev lite ändrade planer. Eftersom det schabraket jag hade tänkt att köpa bara finns i full och så skulle det vara det till Silka, så kom jag på... ett full schabrak till min 15 tums sadel, nonono. Det skulle se helt, jättekonstigt. Så istället köpte jag... en ryktlåda och en borste till Poseidon och 3 par kingsland strumpor. Bilder kommer imorrn! Jag "vann" även knäckebröd+ att jag frågade en vad en liten sak med morotskraftfoder kostade och då sa han att dom inte sålde sånna men han frågade om jag hade egen häst, och sa ja ju såklart Ja. Då sa han okey, ta den och till din häst och hälsa att det var ifrån mig! xDDD >Så jag fick den! Vi har även flyttat ner Poseidon till Alexandra! Vi var och tittade på Enjoys föl oxå för nu äntligen har hon fölat! Det är ett sto som NOG ska heta Gesoline. Men det är inte säkert Hon är jättesöt och jag fick gå in till henne och då åt hon på mina fingrara, sög på dom!
Måste gå nu får blogga mer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0