Göra idag :D

Idag ska jag skritta Silka barbacka runt banan! Poseidon får vila för mamma jobbar men vi borstar honom. Sen ska det smörjas vilket som jag gör efter att jag har tvättat Silka för då kan hon stå i boxen och torka. Jag har ett hals- flecee täcke på henne och det är bra om hon torkar så jag kan lägga på henne stalltecket istället för om hon rullar sig är det ju inte lätt att få bort allt spån -,-
Sen ska Alexandra med mig hem och då ska vinnaren av tävlingen utses! Så var med och tävla! vill du komma direkt dit så finns länken här  http://championjumpers.blogg.se/2012/june/tavling.html#comment  TÄVLA TÄVLA TÄVLA TÄVLA!!!!!
Och så kommer det en massa inlägg såklart! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0