Hemma nu :D

Så är hemma från banhoppningsträningen, gick superduper bra idag! Är verkligen jättenöjd :)
 
 
90 cm Clear Round

Hon kändes jättefin, lite pigg bara, men hon hoppade banken och pullmangraven som ingenting :D Vi blev nolla i denna ;)
 
 
100 cm A:0+A:0 2 faser
 

Hon kom väldigt nära på 1an så hon sura ihop ordentligt på 2an men fick driva mycket så hon hoppade ändå. Sen kändes hon jättefin genom hela banan. I omhoppningen på 9an så rev hon tyvärr men det var bara för att hon blev så studsig jämt innan så fick driva extra mycket, och då rev hon. Men är jättenöjd, 0+4 i LA är inte så fel ;)
 
 
Film kommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag tänkte bara fråga om du (Alexandra) vill gästblogga på min och min kompis blogg. I sånna fall kan du skicka din gästbloggning till [email protected] vore supersnällt :D

Svar: Visst kan jag de :))
championjumpers.blogg.se

2012-06-21 @ 00:56:54
URL: http://woopwop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0