Igår

detta gjorde vi igår:
 
först var vi inne på sport shoppen. Vi var inne där i minst en timme xD Där fick jag en turkos Paul Frank väska att typ ha när jag är hos kompisar och sover över mm. Sen gick vi till någon annan sport grej, kommer inte ihåg vad den heter men iaf, där fick jag en vit tröja som det stog "just do it" på! När vi var färdiga så gick till ett godisslott. Det var JÄTTEMYCKET godis. Det var som den hette "godisslottet"! En vanlig mentos var 10 gånger så stor och klubborna var oxå 10 gånger så stort. Typ allt var 10 gånger så stort som det är här. Fast det fanns ju vanligt godis oxå :) Men nu är jag hos mormor och morfar, ska blogga lite mer snart oxå ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en rikgit rolig dag! Snygg blogg, om några dagar så ska jag göra en blogg ni kanske vill kolla in den? Men jag har några frågor om det är ok? Tar dom nu:
1. Skulle du (Emma) kunna ta bilder på typ Silka eller nån med olika nosgrimmor? En med låg, en med inge, kryss nosgrimma och en sån aachengrimma (stavning) eller vad det heter?
2. När är nästa tävling för dig?
3. Kommer du att hoppa med Poseidon eller bara rida dressyr? Eller båda?
//// Elin!!!

Svar: Okey! Tack, ja bara du skriver vad den heter men på fråga 1 så kan jag säga ja till, ska försöka idag iaf! Dom andra frågorna kan jag svara på i ett inlägg ;)
championjumpers.blogg.se

2012-06-25 @ 16:21:20
URL: http://championjumpers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0