Inför imorgon.

Idag red jag Magic lite snabbt, eller ja red i en timme men skulle bara hoppa lite men det blev mer haha. .
 
Iaf så kändes det superbra! Hoppade en låg bana och för första gången kändes det LÄTT, trots att hinderna låg på 70, asså det spelar ingen roll hur högt det är. Höjden är inga problem, det är liksom jag och hon. 
 
Så jag är astaggad inför imorgon, nu ska vi runt FELFRITT. Jag ska rida och tänka på allt dedär höger och vänster. Ska sänka händerna, jag ska, annars går det inte. 
 
Jag startar iaf som nummer 10 i LB+5, vilket är superbra, då ser man vilka vägar de andra tar m.m. I LA:n dock så startar jag nummer 2, usch. Får alltså gå in banan först ändå eftersom det ska va 2 inne på banan. Aja, i LA:n är jag inte ute för att vinna, bara få nollan så är jag ÖVERLYCKLIG. 
 
Älskar bilden <3

Kommentarer
Postat av: sara hansen

Det är två b ponnys innan dig så du startar 4

Svar: Vet, men menar C ;p
championjumpers.blogg.se

2012-06-30 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0