Några frågor

Låter som en rikgit rolig dag! Snygg blogg, om några dagar så ska jag göra en blogg ni kanske vill kolla in den? Men jag har några frågor om det är ok? Tar dom nu:
1. Skulle du (Emma) kunna ta bilder på typ Silka eller nån med olika nosgrimmor? En med låg, en med inge, kryss nosgrimma och en sån aachengrimma (stavning) eller vad det heter?
2. När är nästa tävling för dig?
3. Kommer du att hoppa med Poseidon eller bara rida dressyr? Eller båda? //// Elin!!!
 
1. jag det kan jag, tänkte göra de tigår men det regnade så så jag ville inte ta med kameran
2.I kil till helgen bara på lördag
3. Jag kommer att hoppa med honom, säkert LITE LITE LITE dressyr oxå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0