Ny kavaj

Mamma skulle tvätta min kavaj inför tävlingen imorrn och på söndag. men...
sammeten längs kanten gick ju såklart i sönder... -_- åh, bara för att det är tävling till helgen!!!!! Så pappa måste åka tidigare från jobbet för att köpa en ny för jag har ju inte direkt en bil så att jag kan åka och köpa en och om man beställer så kommer den inte komma förens efter helgen. På söndag måste jag ha kavaj för då är det regionalt. Och den jag har nu ser det ju ut som att det är råttor som har ätit på den! Jag blir så arg!!!! Detta skulle inte ha hänt om det inte skulle ha varit tävling till helgen!!!!!-.- Men pappa åker och köper en på färjestad rid och trav shop, vet inte vad det blir för nån men det skiter jag i bara jag har en kavaj så jag kan tävla! Helst vill jag ju ha en spooks kavaj men den får jag köpa nån annan gång! :) Så eftersom pappa ska köpa en kavaj måste jag göra mat. Då bestämde jag att det skulle blir pommes och hamburgare för det är lättast. Att allt ska hända PRECIS dagen innan...     nu är jag sur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0