Outfits

Här kommer lite outfits som jag gjort för ganska länge sedan, men fortfarande lika dösnygga! ;)
 
Denna skulle jag lätt kunna ha som outfit. Jag älskar brunt och blått tillsammans. 
 
Njaa, inte riktigt min smak. 
 
Snygg? Jaaa, men har hellre en blå animo kavaj till, då blir det perfekt!
 
Detta är min drömoutfit, jag älskar färgarna, de är så underbart snygga. Stilrent men ändå med lite färger. Kommer dock aldrig få denna, inte allt iallafall. 
 
Rätt okej, inte min smak på långa vägar, men hade gärna sett denna outfit till en brun häst, mums vad snyggt. 
 
Åhh såå  snygg, denna är så min stil också. Stilrent men ändå med lite färg, hade gärna haft denna också ;) 
 
Snygg hemmaoutfit, absolut. Har ju bootsen och ett schabrak i samma färg så varför inte? ;)
 
Denna är så sjukt cool, varför vet jag inte. Hatar den gröna färgen på schabraket, men den är ändå döcool. Inte min smak alls men visst skulle den vara galet snygg på en vit häst?
 

Ännu en galet snygg brun och blå outfit. Denna gång som hemmaoutfit. 
 
Denna hade passat superbra på Magic, ihop med en snygg kavaj. 









Kommentarer
Postat av: Elin ~

Team Lersäääteeeer! Haha bästa bloggen EVER!
Marin/Lila var ju sjukligt snygg! O_o

(Onödig kommentar, men bara för att jag hade lust att kommentera något :D)

2012-06-17 @ 14:36:43
URL: http://fjordingryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0