Red Silka i paddocken!

SILKA IDAG:
 
 
Idag red jag Silka i paddocken. Jag red lite markarbete. Jag hade även studds med 4 hinder. Tänkte att, Silka gillar inte markarbete/ dressyr men om jag har hinder med så kanske det går bättre! Silka älskar studds för det kommer så många hinder på en gång! Jag jobbade henne runt hela fyrkantspåret. Hon gick som jag vet inte vad, min lilla dressyr häst! Hon kröckte på nacken och var fortfarande lugn. Hon jobbade upp ryggen så att hon hållde på att skjuta ur mig ur sadeln xD Jag red över en bom och det gick bra. Sen studdsen. En gång kom hon lite kontigt på det första så det blev jättekort till dom 2 sista, då visade hon mig att hon kunde vara snabb i frambenen. tjovs tjovs så var vi över utan att hon hade ens snuddat vid en bom! Hon är så duktig! Tillslut låg dom sista på ca: 80 cm. Sen sänkte jag ner igen så hon fick hoppa lite lägre nån gång!
Är verkligen SUPERDUPERNÖJD med ridpasset idag!!!!! :DDDD
 
(tyvär inga bilder för jag var ju själv i stallet och det är lite svårt att ta kort på sig själv och speciellt utan kamera xD)
 
 
POSEIDON IDAG:
 

Tog in honom och borstade honom. Han var typ inte skitig alls! När jag red med Silka så rullade han sig i hagen och gräset var så högt att han knappt syndes xD
Han rullade över, fram och tillbaka, fram och tillbaka! Skitsöt var han! :)))
Han var jätteduktig att ta in och ut. Bet inte i grimskaftet någoting! Han börjar bli jätteduktig med allting nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0