Resultat idag!

Här är resultatet för idag!

Det gick sådär men i L:Cn så rev vi 2:an för Silka typ bytte galopp precis framför hindret fast att jag hade rätt galopp och så typ snubblade hon så det var nog därför. Annars gick det jättebra!

I L:Bn så rev vi oxå ett hinder :/ näst sista såklart! happy!!   ............inte...... -.-
Men annars gick det superduperbra! Det är bara 2 L:Bn jag rider på det nya bettet.

Men vi laddar om tills imorrn och debuterar regional tävling! Då ska även Johanna (ericsson) följa med för pappa kan inte följa med för Lucas har fotbollsmatch.

Nu ska jag äta lite mat tror jag, börjar bli hungrig! ;)



Här kommer en riktig sommarbild på Silka och mig!
foto: Gabi (klasskompis)
Detta väder vill man ha nu! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0