Resultatet!

Här kommer resultatet för de båda klasserna!

L:C Var felfri i fas 1 och fas 2. Jag var den sista startande i kategori b. Det gick lite väl fort i omhoppningen för jag fick inte tillbaka henne men hon har blivit så snabb i benen så det gick ändå! 
Vi hade turen med oss idag oxå och vann! Superbra hederspriser! Den som vann fick ett täcke där det stog stall JG på. Jag fick även en påse med hårprodukter o ch ett presentkort på en spånbal. Är jättenöjd!

L:B Var felfri i fas 1 men i fas 2 så fick jag 2 nedslag men det var för jag fick inte tillbaka henne :/ Men jag är jättenöjd! men................................


jag tog av mig alla grejer och spände upp sadelgjorden och gick iväg med henne. Då kom mamma och Johanna i full fart och då trodde jag att det hade hänt något men då ropar mamma, du ska in på prisutdelning och något som jag inte hörde. Så tänkte jag det först nej dom har sagt fel men så kom jag på att jag blev nog 2:a för Sara Hansen vann nog. Men.............

Hon rev sista hindret i grundomgången så jag var den enda som gick till omhoppning och på det vann jag! Så då fick jag ett täcke till där det stog ländsförsäkringar värmland + en påse+ presentkort. Min andra omhoppning i L:B och första placeringen i L:B blev en vinst!
Detta var nytt i L:B:
-andra omhoppningen
- första reginala tävlingen nånsin för både mig OCH Silka!
- första placeringen i L:B
och en massa fler saker!

Är superdupernöjd med dagen idag (mycke bättre än igår)! 

Har bestämt att i Augusti typ så ska jag debutera L:A. Helst vill jag göra det på karlstad utomhus. Men det är ett tag dit! ;)

Sen så kommer det en film från idag och igår som Alexandra har hjälpt mig med. Tack!

Älskar verkligen min häst just nu hon är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BÄST!!!!!!!<333333333333





Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du är as duktig!! :) Så kul att höra att ni typ vinnar hela tiden <3

En konstig fråga: Hur lång är du ?

Svar: Tack, kul att du tycker det! jag är ca: 139,5, på ett ungefär! ;)
championjumpers.blogg.se

2012-06-17 @ 19:01:01
Postat av: Hanna

Åh, ni är så dukiga! Tror ni tävlar Sm snart.. hihi.

2012-06-17 @ 22:57:17
URL: http://teeamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0