Ridpasset igår!

Silka:
Red fram runt banan (med Alexandra och Magic).
Red sen i paddocken och när det har regnat skitmycket så blir det en stor vattenpöl på ena kortsidan så där ställde vi upp ett litet lite hinder så det blev ett galoppsprång i vattnet, hopp, ett galoppsprång i vattnet!
Det var skitkul! Red inte så jättemycket.
Poseidon:
Det är ju nytt ställe för honom och Silka stog inne i boxen och gnäggade efter honom. Så mamma longerade först och sen red jag. Det stog en massa hinder i paddocken och det kändes som att han var väldigt sugen på att hoppa,
men jag ville faktist inte utmana ödet, han är ju inte in hoppade. Så ist travade jag över en bom fram och tillbaka!
Han var jätteduktig! Poseidon tror jag faktist inte tyckte att det var så kul! efter så berömde jag honom en massa och då tittade han på mig och det såg ut som han sa: "- mähh, jag har faktist hoppat 110cm, det där var ju ingenting!" haha xD
Men jag är jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0