Tävlingen!

Har haft dålig uppdatering idag men nu ska jag blogga lite om tävlingen idag!
Final i Dinastilen (L:C+5)
 
felfri, men hon var VÄLDIGT pigg. Hon drog inte så mycket men hon var pigg. Asdåliga stilpoäng men dom skiter jag i. Det var jättemånga som klagade på att domarna dömde hårt men jaja. På protokollet stog det :

att jag ska stå i lättsits men jag kan inte det på Silka då skulle jag aldrig få tillbaka henne. Innan mig red 2 ganska lugna ponnysar så jag fick även "stå i lättsist och minska tempot en aning" -.- det går inte men får väl försöka. Men jag är nöjd iaf!

L:B

felfri i fas 1 men i kil har jag ALLTID världens otur! Förra året (eller förrförra) så kom jag 2:a med 1 hundra del! 1 hundra del!!! det var surt! men jag rev SISTA dumma hindret! annars hade segern varit min! men jag är JÄTTENÖJD iaf! Jag kan inte alltid vinna så jag är nöjd!

 

Nu sitter jag hos mormor och morfar och äter godis och chips och allt gott! imorrn ska vi och titta på tävlingen i kil :) b.la på Alexandra <3 hoppas verkligen att det går bra för henne! HOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS!!!!!!!!

Ska göra en film oxå men den kommer nog imorrn för jag har inte filmerna här :( men den kommer! :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0