Tävlingen i Mariestad

L:Cn



I L:Cn gick det så här:

Hon kändes superfin den här gången med, pigg och glad!
Det här var ju en debut på gräs men det kan man knappast tro. Jag var den enda b-ponnyn på hela tävlingen så det var ju ihopslaget med c-ponnysarna. Fas 1 var 1-7 och Fas 2 var 8-11. Jag var felfri och gick till omhoppningen och var även felfri där! Jag startade ju först så jag fick vänta väldigt länge tills alla riidit färdigt:/ Men min tid räckte hela vägen igenom så jag vann!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ÖVER C-PONNYSARNA!!!!

L:C +

I L:C+ gick det så här:


Hon var fortarande otroligt pigg fast det är bra!
Det var ju ihopslaget den här gången oxå, men jag var dubbel 0 men fick vänta...

tills slut sa dom...

...

ATT JAG VANN!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


HUR BRA ÄR HON INTE????!!!!!!!

Vann båda klasserna + att det var en debut och mot bara c-ponnysar!


Här kmr lite bilder från dagen som Alexandra har tagit:




Superdupernöjd med dagen!<3333






Kommentarer
Postat av: Fanny

Ojj, Grattis!! :D



Så duktiga ni är!!! :`)

2012-06-02 @ 20:08:02
URL: http://stallkalltorp.devote.se
Postat av: Felicia Wiotti

Grattis<3333

2012-06-03 @ 10:23:30
URL: http://ryttarglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0